Do każdej sprawy podchodzimy indywidualnie, dlatego w celu uzyskania szczegółowej informacji o wymaganych dokumentach prosimy o kontakt telefoniczny lub za pomocą poczty elektronicznej.
Przed umówioną czynnością należy z wyprzedzeniem przesłać skany dokumentów mailowo albo dostarczyć je osobiście do Kancelarii. W ten sposób wcześniej przygotujemy projekty, co znacznie skróci czas Państwa wizyty w Kancelarii. Oryginały dokumentów należy zabrać na umówioną wizytę.
Przy czynnościach dokonywanych przez osoby fizyczne niezbędne są dokumenty tożsamości, w tym dane dotyczące: imion, nazwisk, imion rodziców, PESEL, adresu zamieszkania, serii i nr dokumentu tożsamości, a ponadto oświadczenia o stanie cywilnym i ustroju majątkowym panującym w małżeństwie. W przypadku rozdzielności majątkowej (intercyzy) należy okazać umowę majątkową małżeńską.
Przy czynnościach dokonywanych przez osoby prawne niezbędne są dokumenty tożsamości osób reprezentujących osoby prawne a ponadto dane rejestrowe (NIP, REGON, KRS), informacja o reprezentacji oraz odpowiednie umowy Spółek/Statuty oraz zgody na dokonanie czynności (jeśli te są wymagane).
Ponadto jeżeli strona czynności ma być reprezentowana przez pełnomocnika konieczne jest okazanie oryginału pełnomocnictwa.
Poniżej przedstawiamy przykładowe, najczęściej powtarzające się czynności notarialne i dokumenty do ich przygotowania. Poszczególne sprawy różnią się od siebie, dlatego poniższy wykaz należy traktować jedynie poglądowo. Zlecając nam dokonanie czynności zostaną Państwo szczegółowo poinformowani o zakresie niezbędnych dokumentów.
- KOPIA WIERZYTELNA
- POŚWIADCZENIE PODPISU
- PEŁNOMOCNICTWO
- UMOWA MAJĄTKOWA MAŁŻEŃSKA
- RYGOR Z UMOWY NAJMU OKAZJONALNEGO
- TESTAMENT
- PRZYJĘCIE /ODRZUCENIE SPADKU
- AKT POŚWIADCZENIA DZIEDZICZENIA
- UMOWA ZBYCIA SPÓŁDZIELCZEGO WŁASNOŚCIOWEGO PRAWA DO LOKALU
- UMOWA ZBYCIA NIERUCHOMOŚCI GRUNTOWEJ (ZABUDOWANEJ /NIEZABUDOWANEJ)
- UMOWA ZBYCIA LOKALU MIESZKALNEGO
